Elisa Viihde Viaplay muuttaa nimensä Viaplayksi – ainutlaatuinen valikoima live-urheilua, kotimaista sisältöä sekä kansainvälisiä sarjoja ja elokuvia yhdessä paikassa

22 elokuuta 2023 - Viimeksi päivitetty 20 helmikuuta 2024

Elisa Viihde Viaplay muuttuu Viaplayksi 1. lokakuuta. Palvelun tarjoaa jatkossa yksinomaan Viaplay Group. Viaplay Groupin ja Elisa Oyj:n välinen yhteistyö jatkuu, tuoden Viaplay-suoratoistopalvelun sekä V sport ja elokuvakanavat uusien ja nykyisten asiakkaiden saataville jatkossakin.

Viaplay tarjoaa asiakkailleen ainutlaatuisen valikoiman liveurheilua, kotimaisia sisältöjä sekä ulkomaisia elokuvia ja sarjoja ja panostaa jatkossakin laadukkaisiin sisältöihin.

Viaplayn sisältötarjonta on hyvin vahva ja brändimme positio selkeä. Olemme erittäin iloisia voidessamme jatkaa vahvaa kumppanuuttamme Elisan kanssa mikä takaa sen, että Viaplay ja kanavamme ovat saatavilla myös heidän asiakkailleen. Panostamme jatkossakin ensiluokkaiseen sisältötarjontaamme, joka koostuu parhaista urheiluoikeuksista sekä niin kotimaisista kuin ulkomaisista elokuvista, sarjoista, lastenohjelmista ja muusta sisällöstä," sanoo Jørgen Madsen Lindemann, Viaplay Groupin toimitusjohtaja.

Viaplayn syksyn valikoimista löytyy huippuelokuvia kuten A Man Called Otto, Sing 2, Everything Everywhere All At Once, Suon villi laulu, Belfast, Whitney Huston: I want to Dance With Somebody ja Asterix & Obelix – Lohikäärmeen valtakunnassa sekä laaja valikoima sarjoja suurimmilta studioilta kuten Sony, Paramount ja NBC Universal. Viaplayn urheiluoikeuksiin kuuluu mm. Valioliiga, Formula 1, NHL, CHL, Bundesliiga, FA Cup, Englannin liigacup ja Championship, UEFA Eurooppaliiga, UEFA Konferenssiliiga, UFC, FIS talviurheilupaketti, Moto GP sekä paljon muuta. Uutena oikeutena Viaplay Groupille siirtyy ensi keväästä lähtien jääkiekon MM-kisat.

Erika Miramo, Head of Marketing & PR, Viaplay Group
erika.miramo@viaplaygroup.com